Sabtu, 28 Mac 2009

MAJLIS ANUGERAH CEMERLANG KE-49, 2009


Majlis Anugerah Cemerlang Ke-49, tahun 2009 Sekolah Tuanku Abdul Rahman telah diadakan pada 28 Mac 2009 bermula jam 9.00 pagi di Dewan STAR. Tetamu kehormat yang menyempurnakan perasmian dan menyampaikan anugerah kepada para pelajar cemerlang ialah Puan Hajah Norlia bt Mohd Shuhaili, Timbalan Pengarah Bahagian Pengurusan SBP/Kluster yang mewakili Pengarah bahagian berkenaan.
Muhammad Farid Farhan bin Sahime yang memperoleh 11A1 telah dipilih sebagai Pelajar Terbaik SPM 2008 dan Pelajar Terbaik Mata Pelajaran Kimia. Manakala Syazwan Azree bin Sulaiman pula menerima Anugerah Pelajar Cemerlang Semua Bidang. Anugerah lain yang disampaikan pada majlis tersebut ialah Pelajar Cemerlang SPM 2008 (19), Pelajar Terbaik Mata Pelajaran SPM 2008 (10), Pelajar Cemerlang PMR 2008 (86), Pelajar Cemerlang Dalam Tingkatan 2008 (9), Anugerah Bahasa Antarabangsa (Bahasa Arab (3), Bahasa Perancis (5), Bahasa Jepun (6) dan Bahasa Mandarin (3)), Anugerah Khas PIBG (4), Anugerah Kepimpinan Pelajar (3) dan Anugerah Panitia Cemerlang SPM 2008 kepada guru-guru.
Selepas selesai majlis tersebut, Puan Hajah Norlia bt Mohd Shuhaili turut merasmikan Bilik Pengurusan Bitara (Bilik Dokumentasi) dan Taman Herba berhampiran Pusat Sumber.
Syabas dan tahniah diucapkan kepada semua pelajar cemerlang yang telah menerima anugerah dalam kategori masing-masing. Semoga kecemerlangan anda diteruskan hingga ke peringkat pengajian tinggi dan dalam kerjaya anda pada masa akan datang. Jangan lupa ucapkan terima kasih kepada ibu bapa yang mendidik dan membesarkan anda serta kepada guru-guru yang telah memberikan ilmu pengetahuan dan pengalaman kepada anda.
Setinggi-tinggi penghargaan dan terima kasih juga diucapkan kepada guru-guru yang telah memberikan komitmen yang tinggi dengan penuh dedikasi untuk melahirkan pelajar-pelajar cemerlang di STAR. Akhir sekali tahniah diucapkan kepada semua Ahli Jawatankuasa Majlis Anugerah Cemerlang ini yang telah bertungkus lumus membuat persediaan bagi menjayakan majlis pada hari ini.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan