Khamis, 5 Mac 2009

KEM KEMBARA ROHANI

Pada 6 - 9 Mac 2009 akan diadakan Kem Kembara Rohani di STAR . Kem ini dianjurkan bersama oleh Alumni Pelajar Islam SBP (APIS) dan Leadership Qualities Inventors dengan kerjasama Panitia Pendidikan Islam STAR. Peserta kem ini terdiri daripada pelajar-pelajar tingkatan 2.
Kem yang bertemakan persoalan "Ke mana hala tuju anda?" menjurus ke arah pembentukan peribadi dalam diri pelajar. Para peserta akan didedahkan dengan pelbagai input berteraskan pengetahuan Islam.
Pihak sekolah merakamkan setinggi-tinggi penghargaan dan terima kasih kepada bekas pelajar STAR yang mengendalikan program ini, iaitu Saudara Muhammad Harinn Hizhadi Mukhtar (Ketua Umum STAR 2008) selaku Pengerusi, Mohamad Zaidi Sarifuddin (Penyelia), Muhammad Muaz Ghazali (Komandan), Muhammad Arif Ahmad Fuad (Bendahari) dan Muhamad Syazwan Aswat (Urusetia) serta beberapa orang ahli APIS yang terlibat.

1 ulasan:

  1. salam...

    ckgu sy ari tu jadi fasi utk prog ni..

    saya nk ucapkn terima ksih kepada pihak sekolah utk lynn yg sgt bgus..terutamanya kepda pelajar2 ting 2..yg menunjukkn komitmen yg tinggi..tahniah diucapkn

    BalasPadam