Sabtu, 23 Mei 2009

ANUGERAH & PENGHARGAAN HARI GURU 2009

Cikgu Zabidi yang mewakili Pengetua menerima anugerah bagi pihak STAR

Plak dan Sijil Penghargaan yang diterima

Sempena Sambutan Perayaan Hari Guru peringkat Daerah Kinta Utara yang diadakan di Silveritage Medan Gopeng, Ipoh pada 22 Mei 2009 yang lalu, Sekolah Tuanku Abdul Rahman telah menerima dua anugerah. Pertama Anugerah Pencapaian Terbaik Peperiksaan Awam (PMR) dan kedua Anugerah Pencapaian Terbaik Peperiksaan Awam (SPM). Kedua-dua anugerah dalam bentuk plak dan Sijil Penghargaan itu disampaikan oleh Tn. Hj. Muhamat Roli Bin Hassan, Timbalan Pengarah Pelajaran Perak.

Tahniah dan terima kasih diucapkan kepada guru-guru dan para pelajar STAR yang telah berjaya mengharumkan nama sekolah kita. Semoga anugerah yang diterima ini meningkatkan lagi motivasi kita untuk terus berusaha keras mencipta kejayaan yang lebih gemilang pada masa akan datang.

3 ulasan:

  1. wah cg zabidi ke silveritage rupanya..kami juga yang 'berperang' diSTAR masa tuh..anyway tahniah untuk STAR.

    BalasPadam
  2. hurm.. tahniah star!
    cgu zabidi sihat? huu~

    BalasPadam
  3. Assalamu'alaikum Cikgu Zabidi.
    Tahniah atas penerimaan Anugerah Khas Akademik PMR dan SPM kepada STAR sempena Majlis Sambutan Hari Guru Peringkat Daerah Kinta Utara yang telah diterima oleh Cikgu Zabidi pada 22 Mei 2009 yang lalu di Silveritage.
    Saya Ustaz Badrul 'Azam Borhan dari SK Jelapang Ipoh juga menerima Anugerah Khas HEM pada hari tersebut. Bersamalah kita sebagai warga pendidik terus menggandakan usaha dan memikul amanah Allah ini bagi meningkatkan kualiti pendidikan agar anak bangsa Malaysia menjadi insan yang cemerlang dunia dan akhirat.

    BalasPadam