Selasa, 23 November 2010

Jamuan Tahunan Black House



Black House, Sekolah Tuanku Abdul Rahman, Ipoh telah mengadakan majlis Jamuan Tahunan Tautan Kasih pada 30 Oktober 2010 di Dewan STAR.
Majlis yang bertema 'Ke Arah 2011 Yang Gemilang: Black Mengorak Langkah' diadakan dalam dua sesi. Sebelah petang diadakan sesi ramah mesra ahli-ahli Black House dengan team mentor Bro Tuan Haji Mohd Fathil dan Bro Yahaya Daud sambil menikmati laksa yang disediakan oleh Bro Yahaya Daud.
Sebelah malam pula diadakan jamuan makan malam dengan hidangan istimewa nasi beriani Haji Bakri dan satey. Majlis dimulakan dengan ucapan Khairuddin (House Captain) dikuti ucapan Cikgu Zabidi (Ketua Guru Rumah), Ucapan Bro Yahaya Daud (Mentor Black House) dan Ucapan Tuan Haji Abdul Hashim bin Abdul Karim, Pengetua Cemerlang STAR. Selepas itu diikuti dengan persembahan multimedia aktiviti dan kejayaan Black House sepanjang tahun 2010. Akhir sekali menikmati hidangan yang disediakan sambil menonton siaran langsung pertandingan akhir bolasepak Piala Malaysia atas permintaan peminat Kelantan dan Negeri Sembilan.
Turut hadir sama pada malam itu ialah Tuan Haji Badri (PK Kokurikulum) dan Cikgu Zakaria (PK HEM).

Tiada ulasan:

Catat Ulasan